Bij communicatiebureau Speax draait alles om identiteit, zowel in producten voor opdrachtgevers als binnen hun eigen bureau.
Om deze identiteit een gezicht te geven is er een ware experienceroom gecreëerd genaamd ‘Hortilounge’. In deze lounge kunnen presentaties gegeven worden, brainstormsessies plaats vinden of kun je gewoon even 'loungen'.
Om de identiteit van Speax in beeld te brengen is kunstenaar Mihai Kirilla aan de slag gegaan met potlood en marker. Hiermee heeft hij een inspiration wall gecreëerd bestaande uit symbolen en kreten welke aansluiten bij Speax. In de tekening is voldoende te zien en ontdekken wat direct de discussie op gang brengt. Daarnaast is er een podium geplaatst met stoelen om zo een tribune te creëren voor presentaties. En natuurlijk mag een échte loungebank niet ontbreken in de ‘Hortilounge’!
Naast het creëren van de experienceroom nam KAS tuinbouwcommunicatie opnieuw zijn intrek in Hoeve Cruysbrouck. Ook hier moest een mooie werkplek gecreëerd worden. Een werkplek met een duidelijke eigen identiteit maar dat ook aansluit bij de huisstijl van Speax.
Bij KAS tuinbouwcommunicatie is een tapijt geplaatst welke geprint is met een door Speax aangeleverde print. Twee grote bureau benches bieden voldoende werkplekken en flexibiliteit. Om rust en privacy te creëren voor beide bedrijven zijn er langs het gangpad twee grote plantenbakken geplaatst waarin groen is aangeplant. Een mooie link tussen beide bedrijven welke een scherpe focus hebben op de internationale glastuinbouw.
Overige projecten
Worrell & Jetten
Uitgeverij Westmedia
Waal Bouw
Droom je Thuis
Kantoren Paulina
Univé Clubhuis
Dijckerhoek
VB
Freight Line Europe
Van der Mark Ketelonderhoud
Uniglobe Westland
Wubben Chan
PB Tec
HelloFresh
Ronald McDonald
Dümmen Orange
Fitwinkel
Coöperatie DOOR
Beachclub Breez